Apartamenty Rowy - wynajem i regulamin wynajmu

W celu uniknięcia nieporozumień oraz zapewnienia Państwu udanego wypoczynku prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych. Dokonanie rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej AquaBaltica jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Umowa pomiędzy klientem a właścicielem obiektu zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji poprzez stronę internetową bądź telefonicznie.

Uwaga - minimalny okres rezerwacji naszych apartamentów wynosi 6 dni!



Regulamin AquaBaltica

  1. Dokonanie rezerwacji apartamentu dokonuje się telefonicznie lub poprzez wypełnienie formularza rezerwacyjnego zamieszczonego na stronie internetowej. Po otrzymaniu przez nas poprawnie wypełnionego formularza z zamówieniem zostanie przeprowadzona weryfikacja dostępności wybranego apartamentu i terminu. W przypadku dostępności apartamentu, zostanie Państwu przesłane potwierdzenie rezerwacji na podany w formularzu adres email wraz z informacją dotyczącą kwoty należności, terminem płatności oraz numerem konta bankowego. Potwierdzenie przyjęcia wstępnej rezerwacji następuje drogą elektroniczną na wskazany przez Państwa w formularzu adres mailowy w ciągu 24 godzin od chwili rezerwacji. Wstępna rezerwacja jest ważna przez 72 godziny od chwili dokonania rezerwacji.

  2. W celu potwierdzenia rezerwacji wymagana jest wpłata zaliczki stanowiącej 30% całej należności na rachunek wskazany w mailu potwierdzającym dokonanie rezerwacji. Brak wpłaty zaliczki we wskazanym terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji. Ostateczne potwierdzenie rezerwacji zostanie dokonane stosownym mailem wysłanym na wskazany adres po zaksięgowaniu zaliczki łącznie z informacją dotyczącą sposobu przekazania kluczy do wynajmowanego apartamentu.

  3. Gość apartamentu pozostałą kwotę za pobyt winien uregulować przed przyjazdem przelewem na konto lub w dniu przyjazdu gotówką w trakcie meldowania. W przypadku skrócenia okresu pobytu przez Klienta, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.

  4. Do zameldowania wymagany jest dowód osobisty. Jeżeli dowód osobisty budzi wątpliwości osoby wyznaczonej do kontaktu z gościem, ma ona prawo poprosić o drugi dokument potwierdzający tożsamość osoby meldowanej (paszport, prawo jazdy) bez podania przyczyny.

  5. Ze względu na wysoki standard wyposażenia naszych apartamentów pobierana jest kaucja zwrotna w indywidualnej wysokości dla każdego lokalu. Zwrot następuje po zdaniu lokalu od Gościa w dniu wyjazdu.

  6. Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do 11:00 dnia następnego. Dokładną godzinę przyjazdu należy ustalić z rezydentem. Jeśli godziny ulegną zmianie lub przyjazd okaże się niemożliwy należy poinformować o tym telefonicznie. Zameldowanie po godzinie 22.00 i wyjazd przed godziną 8:00 muszą być wcześniej ustalone z rezydentem.

  7. W miarę posiadanych wolnych terminów w apartamencie istnieje możliwość przedłużenia pobytu.

  8. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych apartamentu AquaBaltica powstałych z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Jest również zobowiązany do natychmiastowego poinformowania rezydenta o szkodach powstałych w lokalu.

  9. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego w momencie wprowadzenia się do apartamentu równoznaczne jest z tym, że apartament został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.

  10. Gość, który umyślnie lub przez przypadek zniszczy własność apartamentu zobowiązany jest pokryć w całości zaistniałe koszty. W dniu wyjazdu Gość jest zobowiązany udostępnić wynajmowany apartament osobie wyznaczonej do obsługi w celu skontrolowania stanu miejsca noclegowego. Dopiero wówczas gość ma prawo do zwrotu wpłaconej kaucji i opuszczenia apartamentu. Wszelkie roszczenia w sprawie ewentualnych zniszczeń zweryfikowanych przy odbiorze apartamentu przez obsługę będą dochodzone na drodze sądowej.

  11. Wynajęty apartament należy pozostawić w takim stanie, w jakim był zastany w dniu przyjazdu.

  12. Wynajmujący zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia mieszkania, tj. dokładnego zamykania drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczaniu oraz przechowywania kluczy do apartamentu, tak aby nie miały do nich dostępu osoby postronne.

  13. W przypadku zgubienia kluczy, koszt dorobienia kompletu wynosi 50 zł

  14. W naszych apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu! Naruszenie powyższego punktu może grozić utratą wpłaconej kaucji.

  15. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach od 22 do 8.

  16. W przypadku, gdy Klient w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Klientowi pobytu w apartamencie i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.

  17. Apartament zostanie przygotowany na ilość osób, która będzie podana w rezerwacji. W przypadku jakichkolwiek zmian klient jest zobowiązany do poinformowania o tym rezydenta AquaBaltica. Jeśli liczba osób zostanie przekroczona rezydent ma prawo odmówić wydania kluczy bądź w trakcie wynajmowania ma prawo wypowiedzenia Klientowi umowy najmu bez obowiązku zwrotu zaliczki bądź pełnej zapłaty.

  18. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

  19. Przykro nam, ale brak możliwości przyjazdu Gości ze zwierzętami.

  20. Przedmioty pozostawione przez Gościa w apartamencie, po jego opuszczeniu, zostaną odesłane na koszt Gościa pod wskazany przez niego adres. W przypadku braku wskazania przez Gościa adresu lub w przypadku braku osobistego odbioru tych rzeczy przez Gościa w ciągu 3 dni od daty wyjazdu z apartamentu będą miały zastosowanie przepisy o rzeczach zagubionych lub znalezionych.

  21. Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela.

  22. AquaBaltica ma prawo do anulowania rezerwacji bez podania przyczyny. W przypadku odwołania rezerwacji przez AquaBaltica wpłacona zaliczka lub opłata za pobyt zostanie zwrócona w ciągu 3 dni roboczych.

Zapraszamy do rezerwacji w sezonie 2025

Ostatnie wolne terminy 2024:
Sierpień
-Apartament Monsun II 29.08-01.09.2024
-Apartament Bryza 25.08-01.09.2024

Wrzesień
-01.09-08.09.2024
-08.09.15.09.2024

Aktualności

apartamenty rowy Aquabaltica

Traveller Review Awards 2022 - nagroda od booking

Z radością informujemy, że nasze apartamenty AquaBaltica zdobyły po raz kolejny nagrodę Traveller Review Awards 2022 przyznawaną przez najwięks...


szczegóły
apartamenty rowy Aquabaltica

Traveller Review Awards 2021 - nagroda od booking.com

Z radością informujemy, że nasze apartamenty AquaBaltica zdobyły nagrodę Traveller Review Awards 2021 przyznawaną przez największy na świecie ...


szczegóły

Apartamenty Rowy - rezerwacje

Apartamenty AquaBaltica
ul. Nadmorska 42 E6
76-212 Rowy
tel. kontaktowy 501-222-878


Ze względu na ograniczone możliwości odbioru połączeń telefonicznych preferujemy kontakt za pomocą formularza kontaktowego na stronie. Żadnego zapytania nie pozostawimy bez odpowiedzi. Skontaktujemy się w ciągu 24h od chwili otrzymania zgłoszenia.


Apartamenty letniskowe Rowy © AquaBaltica Apartamenty Rowy - wczasy Bałtyk